پاسخ به پرسش‌های متداول

لطفا برای مشاهده پاسخ ها روی دکمه + در انتهای کادر هر سوال، کلیک کنید.

سوال روش ثبت سفارش کالا چگونه است؟
پاسخ

برای خرید ابتدا پس از انتخاب کالای موردنظر، آن را به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. حتمادر زمان ثبت سفارش مربوطه، تعداد، نوع، رنگ، جنس، اندازه و مبلغ نهایی، نام کالای مربوطه را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید.

سوال آیا امکان خرید ار طریق دیگری هم وجود دارد؟
پاسخ

در حال حاضر امکان خرید از طریق وبسایت و تلگرام و صفحه اینستاگرام وجود دارد.فروشگاه اینترنتی به‌تو در حال حاضر فروش حضوری ندارد و فقط از ۳ طریق نوشته شده در بالا امکان خرید محصولات فراهم است

ثبت سفارش از راه آیدی تلگرام: (لینک زیر را بزنید تا تلگرام ما باز شود)

@betomode_telegram

ثبت سفارش از راه اینستاگرام: (لینک زیر را بزنید تا اینستاگرام ما باز شود)

Beto.mode

سوال آیا امکان خرید حضوری و یا تلفنی وجوددارد؟
پاسخ

خیر
پس از خرید کالا ، از طریق یکی از روشهای ارسال (بسته به ادرس تحویل که مشتری در زمان خرید کالا وارد میکند ) کالا برای شما ارسال خواهد شد .

سوال آیا می توان بدون ثبت‌نام در سایت یا داشتن حساب کاربری ، سفارش خود را ثبت نمایم ؟
پاسخ

خیر، شما برای ثبت سفارش  حتما باید دارای حساب کاربری باشید . برای این کار بر روی قسمت ثبت‌نام در سایت کلیک کرده و حساب کاربری خود را بسازید.

سوال چگونه می توانم سفارشات خود را پیگیری کنم و از وضعیت آن ها مطلع شوم ؟
پاسخ

در صورت تاخیر در ارسال سفارش می‌توانید به تلگرام مجموعه جهت پیگیری سفارش پیام دهیید

@betomode_telegram

09339464199

سوال آیا بعد از ثبت سفارش نیاز است برای اطمینان از درستی آن با فروشگاه تماس بگیرم ؟
پاسخ

خیر
در صورت نیاز کارشناسان خدمات پس از فروش با شما تماس خواهند گرفت .

سوال آیا امکان ارسال کالا و تسویه وجه آن در هنگام تحویل وجود دارد؟
پاسخ

خیر

سوال آیا امکان پرو کالا در منزل و خرید و پرداخت بعد از آن وجود دارد؟
پاسخ

خیر